Stare…

Înaintea unui parţial, obosită.

Privesc frunzele: vălătucuri de arămiu spulberate pistruiat …

Imi pierd cuvinetele…  Astăzi am vorbit 3 limbi străine aproape deodată. Nu ştiu dacă a exersat cineva asta acasă, pentru mai mult de 2 minute, dar vă spun că e foarte greu şi necesită multă concentrare. Apoi… încă mai simt în română.

E bulversant. Aşa că acum nu pot decât să privesc frunzele… Şi să continui să simt adânc româneşte.

Probabil că sunt şi eu ca fericitele astea de pe jos, spulberate de vânt… Când într-o parte, când în alta. Presimt ca aşa e şi destinul meu, cumva.  Când sus, când în cădere liberă. Când rostogolită-n van, enervată la culme de lucruri complet inutile, când împăcată, făcându-mi siesta într-un soare alb de speranţă.  Franceză, Engleză, Italiană, cine ştie unde mă va pluti vântul…

 Poate frunze suntem cu toţii. În cădere liberă.

 Dar apoi, măcar pentru o perioadă, sunt atât de frumoase frunzele în tristetea lor colorată. Atât de frumoase acolo jos, pierdute în amintirile idilelor de-o vară.  

About andraagachi

Dupa multe incercări ale mai multor oameni de a ma comvinge să-mi fac blog, am ajuns la concluzia..."De ce nu?" Am deschis,deci, astazi portita spre noi orizonturi, portita care a fost mereu deschisa dar care pana acum nu s-a numit niciodata "a mea". Cat despre mine...cei care ma stiu pot spune mai multe, eu urasc autocaracterizarile, sunt mereu in sensul extrem. Si eu nu sunt asa, cel putin asa cred....
This entry was posted in conditia umana, filozofeli, Ideile mele..., nostalgice, Sentimente and tagged , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Stare…

  1. Pingback: Coșul cu dulciuri (gând) « Elenaagachi's Weblog

Leave a comment