Noutăţi învechite

M-am cam luat cu treaba şi am uitat ceva lucruri esenţiale. Cum ar fi să fac reclamă…

Deci, de ceva vreme s-a nascut BLOGUL REVISTEI SARMIS, un blog prin care încercăm aducerea la cultură fără bani, practic. În sensul că publicăm textele revistei actuale, dar şi pagini scanate din reviste mai vechi. Sarmis are gânduri mari pentru la anul. Dorim un almanah cu toate textele, sperăm să reuşim.

În altă ordine de idei: pentru toţi actualii şi foştii laurieni, le recomand BLOGUL LICEULUI, care este mult mai uşor de accesat decât site-ul şi cuprinde mai multe noutăţi.

Pentru cei pasionaţi de teatru, vă invit pe BLOGUL DRAMA CLUB, unde puteţi vedea poze de la Piatra.

Ok… cam asta…

În două săptămâni e vacanţă. Ce bine, abia aştept să dorm. Am să revin.

About andraagachi

Dupa multe incercări ale mai multor oameni de a ma comvinge să-mi fac blog, am ajuns la concluzia..."De ce nu?" Am deschis,deci, astazi portita spre noi orizonturi, portita care a fost mereu deschisa dar care pana acum nu s-a numit niciodata "a mea". Cat despre mine...cei care ma stiu pot spune mai multe, eu urasc autocaracterizarile, sunt mereu in sensul extrem. Si eu nu sunt asa, cel putin asa cred....
This entry was posted in Anunt. Bookmark the permalink.

2 Responses to Noutăţi învechite

  1. Vania says:

    Hm, ai schimbat designul şi mă credeam pe blogul Feliciei, aşa că m-am întrebat: Ce are Felicia cu Sarmis, că parcă Andra era cu asta? Apoi, m-am dumirit…

  2. andraagachi says:

    :)) si asa se nasc comfuziile

Leave a comment