Your’re gonna miss this…

Gata… şi cu bacul şi cu toate.  O semi-vacanţă în Belgia… mă duc să-mi depun dosarul… o semi-vacanţă în România… ori la Humor, ori la Durău, ori… la mare… o perioadă de vreo lună de învăţat pentru examenul de limbă de acolo… dat examen, văzut dacă am intrat şi din octombrie, oficial studentă la Universite Libre de Bruxelles. Sper…

Sună pompos. Cineva mă întreba (doar unul a făcut-o, restul doar au gândit-o… printre multe alte lucruri…) de ce mă duc acolo şi nu rămân să LUPT PENTRU ŢARĂ.

Yes, indeed… Let’s put it this way… mereu am făcut lucruri pentru alţii… am fost mama-omida, ghicitoare, mama-răniţilor (fizic şi sentimental), etc.

Ei bine, pentru prima dată în viaţă sunt complet egoistă… şi vreau ce e mai bine pentru mine şi pentru ai mei…Sunt femeie şi mă gândesc, desigur, la o viitoare familie… ce aş putea, deci oferi copiilor mei dacă aş rămâne în ţară?

Şi apoi, dacă a vrea un loc de muncă cu un venit care să-ţi asigure un trai decent, un spital în care să te duci şi chiar să te vindeci,  nu să intri în comă, o curte de judecată care chiar să-ţi asculte avocatul fără zeci de mii de euro daţi pentru asta… dacă a vrea să trăieşti într-o normalitate UMANĂ înseamnă egoism.. atunci da, sunt egoistă până la capăt… şi infatuată… şi cum mai vreţi voi…

Chiar nu o să fie totul roz acolo… şi chiar trăiesc cu povara faptului că în liceu a fost prea frumos pentru ca o asemenea perioadă să se mai întâmple încă odată. Dar până la urmă nu e nimic roz… şi mereu trebuie să alegem între “mai răul” şi “mai puţin răul”. Chiar dacă ştiu acum că a pleca dintr-o ţară pe care o iubesc, o să-mi frângă inima, măcar ştiu că o să pot acolo să-mi păstrez integritatea şi libertatea.

Fapt care, aici nu cred că va mai fi posibil multă vreme.

Şi gata….

About andraagachi

Dupa multe incercări ale mai multor oameni de a ma comvinge să-mi fac blog, am ajuns la concluzia..."De ce nu?" Am deschis,deci, astazi portita spre noi orizonturi, portita care a fost mereu deschisa dar care pana acum nu s-a numit niciodata "a mea". Cat despre mine...cei care ma stiu pot spune mai multe, eu urasc autocaracterizarile, sunt mereu in sensul extrem. Si eu nu sunt asa, cel putin asa cred....
This entry was posted in Ideile mele.... Bookmark the permalink.

12 Responses to Your’re gonna miss this…

  1. Mady says:

    nu am vrut sa iti trezesc lacrimile cu melodia asta..dar daca trezitul lor a nascut un post frumos,atunci eu zic ca a meritat.
    i’m gonna miss you:*

  2. Andra unori e bine sa fii si nitel egoist asa ar trebui sa fim toti in anumite momente cand uitam de noi dar mai ales uitam sa ne cerem drepturile. Ar insemna sa fiu pueril si sa incep sa zic ca mai bine e in tara la noi insa adevarul din pacate nu este asa… vedem si zilele acestea cu scoala romaneasca cum elevi buni au luat aceleasi note sau chiar mai mici decat elevi care nu au nici o treaba cu scoala si normal ca nu este corect acest lucru dar oare ce mai este corect pe la noi?
    E si normal sa te gandesti si la tine si ceea ce iti doresti tu pentru tine si sunt sigur ca te vei adapta si vei da tot ce e bun din tine intr-un alt loc unde poate vei fi apreciata dar mai ales respectata pentru contributia pe care o poti aduce tu intr-un grup sau intr-un colectiv unde sa poti creste atat ca persoana cat si ca carater, unde vei putea sa investesti in tine si sa fii la un potential maxim.
    Si desi vei fi in tari straine incercand sa iti construiesti un viitor mai drept as avea o rugaminte la tine indiferent de ce se va intampla in urmatorii ani sa nu uiti de unde ai plecat pentru ca fie rau sau bun nicaieri nu e mai bine ca acasa si de ce nu poate vom reusi candva sa fim cu totii acea schimbare pe care o dorim sa o vedem in jurul nostru … impreuna pentru Botosani! 🙂
    Multa bafta iti doresc si capul sus pentru ca esti o luptatoare! 😉

  3. Iti urez multa bafta:) eu fac parte din categoria care ramane, poate tot din egoism. E, noi sa fim sanatosi;))

  4. Nicoleta says:

    Wow! Grea decizie ai avut de luat!
    Recent am citit un lucru interesant: nu trebuie să ne justificăm în faţa nimănui, deoarece prietenii nu au nevoie de justificări,iar duşmanii oricum nu ne vor crede.
    Nu pot să-ţi spun cât de greu va fi pentru că nu ştiu, pot doar să subliniez că tinereţea şi caracterul tău puternic îţi vor fi un aliat de nădejde.
    Multă baftă!

  5. Cony says:

    Te admir sincer ! Mie cred ca incsa imi lipseste curajul sa plec. Asta, si faptul ca deja am inceput o familie aici. Dar mult succes si sa-ti iasa toate asa cum iti doresti !

  6. Multa bafta in aceasta noua etapa a vietii tale; fie ca toate visele sa ti se indeplineasca.

  7. andraagachi says:

    Mulţumesc tuturor pentru gândurile bune!

  8. Pingback: Stop-clipă în Grand Place « Dumitru Agachi’s Weblog

Leave a comment