Return

După toată oboseala acumulată zilele astea, încep încet, încet să mă refac. Au reînceput repetiţiile la Drama (slavă Domnului!) şi am un program cam infernal. Dar este bine…

Impresii de la majorat? Nu foarte multe…  Vreau doar să spun că a fost genial şi că îmi cer scuze tuturor celor care, dintr-un motiv sau altul nu au fost invitaţi.  Şi mai vreau să mulţumesc celor 4 fantastici care mi-au făcut ziua superbă: Alex şi Rodu, George şi Sebi, care au organizat petrecerea. Eu am venit doar cu o oră înainte de a sosi invitaţii. Le mulţumesc de cât de multe ori pot, nu numai pentru asta ci pentru… însăşi faptul că există. Pe lângă ei mai sunt atâţia alţii!! You all really made my day!

Contribuţia mea la party a fost mâncarea. Stabilisem cu mama că tot ce se va servi va fi hand made. Aşa a şi fost, iar întâmplarea sau necesitatea au făcut să fie făcute de my hands. So, de la fursecuri, la pateuri şi pizza, all hand made powered by me. Eh, trebuie să mai înveţi şi ceva nou când împlineşti 18 ani, nu? Aşa, şi iată o mostră din ce-a ieşit:

p3282058

Sentimentul unic, pe care cred că mi-l voi aminti toată viaţa, a fost cel de la ora 12, cu tortul, când, în timp ce o mare de oameni cântau “Am doar 18 ani”, am suflat în lumânărele. Apoi hug-ul uriaş de după şi cele 18 aruncări.

p3282255

A fost…. hm… a fost… Interesant este că, deşi aveam la mine 2, 3 aparate şi camera, nu au fost făcute decât câteva poze. Camera a fost uitată, iar momentul trăit cu intensitate. De asta spun că mi-l voi aminti, tocmai de asta.

p32822713

Trecând câteva zile (2, 3 :-??), pot să spun că mă gândesc serios la şcoala de şoferi, mă gândesc serios să-mi fac puţină ordine în gânduri şi mă mai gândesc serios să iau una din acele pauze de contemplare. Câteva zile undeva fără net şi făăără telefon. Mi-e dor de o astfel de perioadă. Prea multe s-au întâmplat, vreau linişte, iar starea e cu atât mai enervantă cu cât pică într-un moment foarte prost căci am foarte multe de făcut. Asta e… aşa mi se-ntâmplă mereu.  Sper în vacanţa de Paşti la o escapadă. Chiar mi-e dor de o escapadă cu ai mei undeva, oriunde. Oricum pentru noi Paştele a fost mereu ceva deosebit şi trăit cu intensitate.  În fine…

Şi o melodie, care nu are legătură  neapărată cu postul:

P.S. La mulţi ani Simonaaaaaaaa! Te iubesc!

P.S. 2: Poze facute de el. Merci.

About andraagachi

Dupa multe incercări ale mai multor oameni de a ma comvinge să-mi fac blog, am ajuns la concluzia..."De ce nu?" Am deschis,deci, astazi portita spre noi orizonturi, portita care a fost mereu deschisa dar care pana acum nu s-a numit niciodata "a mea". Cat despre mine...cei care ma stiu pot spune mai multe, eu urasc autocaracterizarile, sunt mereu in sensul extrem. Si eu nu sunt asa, cel putin asa cred....
This entry was posted in Amintiri, just for fun!, La multi ani!, Sentimente, Senzatii tari! and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Return

  1. Adelina Pinzaru says:

    Ma bucur ca ti-a placut piesa si ca ai poastat-o pe blog! Eu o ador!

  2. Zeffy says:

    deci, cum ziceam La multi ani Simona!!

    urmeaza un proces in curand, drepturi de autor 😀 …

  3. andraagachi says:

    Care-i faza? ce proces?

  4. Vania says:

    La mulţi ani!

    Cu toate că am insistat mai mult pe prima poză…

  5. Iulia says:

    La multi ani, Andra, ma bucur ca ai avut un majorat frumos! Sa fiu iertata ca am aflat de asta atat de tarziu.

    eu sunt mai batranica, 28, uf 🙂

  6. Vania says:

    Prima poză este cea cu platourile…

Leave a Reply

