Ca să fie…

Preiau de la Dida că-i la modă…

Sunt comfuză.

Aş vrea să nu mai fiu.

Păstrez absolut tot ce are semnificaţie de amintire.

Mi-aş dori : da…mi-aş dori…

Nu-mi place : bârfa.

Mă tem de singurătate.

Aud
sunetul produs de computer.

Îmi pare rău de multe ori…

Îmi place să mă trezesc zâmbind, căci atunci zâmbesc toată ziua.

Nu sunt indiferentă.

Cânt : aa…da…câteodată.

Niciodată nu spun niciodată.

Rar îmi cer iertare (trebuie să fie ceva cu adevărat grav ca să o fac).

Plâng ca să mă descarc.

Nu sunt mulţumită decât foarte rar şi atunci mulţumirea devine fericire.

Sunt confuză : [ha ha, ce-am anticipat] lunile astea.

Am nevoie …da, chiar am nevoie !

Ar trebui să uit.

Familie
– întotdeauna.

Greşeli majore – hm….. nu cred.

Hobby-uri – teatrul, photowalk, blog (dacă astea se pot numi hobby).

Intimitate – în jurnal

Jeans – întodeauna
Kitsch– la manelisti si pitzi

Lucruri interzise : ai vrea tu !

Machiaj – da, puţin

Niciodată nu ai face/spune/purta… spune niciodată…

Original
– :- ??

Parfumul preferat
– mai multe, proaspete în general

Reguli – câteodată

Shopping – depinde ce ? dacă e de haine, hate that !

Teatrul – looove love love

Tentaţii – oooho !

Ţinuta preferată – hm… am câteva…

Vacanţa perfectă VAAARA !

Ziua de naştere – 27 martie 1991

Merge mai departe la cine doreşte.

About andraagachi

Dupa multe incercări ale mai multor oameni de a ma comvinge să-mi fac blog, am ajuns la concluzia..."De ce nu?" Am deschis,deci, astazi portita spre noi orizonturi, portita care a fost mereu deschisa dar care pana acum nu s-a numit niciodata "a mea". Cat despre mine...cei care ma stiu pot spune mai multe, eu urasc autocaracterizarile, sunt mereu in sensul extrem. Si eu nu sunt asa, cel putin asa cred....
This entry was posted in leapsa and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

