Dragobetele

afis-dragobete-v1-1-copyIată că avem şi noi tradiţii şi nu cred că e frumos să le uităm.  Trebuie să spun că m-am săturat până peste cap de inimioare si de lucruşoare roz care plutesc numai… dar NUMAI de St. Velantine, de parcă doar acea zi ar exista pe pământ pentru a spune cuiva “Te iubesc”. Ei iată că ar mai fi o zi, o sărbătoare… numai a noastră, specială. Se numeşte Dragobete şi exista în tradiţia noastră cu mult înainte de a exista la noi în ţară tendinţa de a înrozi totul.

În spiritul acestei idei, acord creditul meu celor de la Liga studenţilor Electronişti care au avut o idee foarte originală pentru Dragobete, tocmai în ideea aducerii aminte.

Detalii la organizator.

Prin urmare, dacă sunteţi în Iaşi pe 24 feb la ora 14.30 ar fi frumos dacă aţi transmite mesajul mai departe.
Baftă, vrem urmările!
A…da.. uitasem…
P.S. Iubiţi-vă mult de Dragobete!

About andraagachi

Dupa multe incercări ale mai multor oameni de a ma comvinge să-mi fac blog, am ajuns la concluzia..."De ce nu?" Am deschis,deci, astazi portita spre noi orizonturi, portita care a fost mereu deschisa dar care pana acum nu s-a numit niciodata "a mea". Cat despre mine...cei care ma stiu pot spune mai multe, eu urasc autocaracterizarile, sunt mereu in sensul extrem. Si eu nu sunt asa, cel putin asa cred....
This entry was posted in Anunt, Blogosfera, Sentimente and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Dragobetele

  1. Nu trebuie să ne uităm tradiţiile, orice sărbătoare a iubirii este binevenită. Mi-aş dori să fie cât mai multe sărbători de acest fel, pentru că măcar în aceste zile privim viaţa… cu sufletul…

  2. andraagachi says:

    Cristi, eu cred că pot să-mi fac viaţa aşa cum vreau. Dacă vreau ca în fiecare zi să fie o sărbătoare a iubirii, de ce n-ar fi? Nu ştiu dacă ar trebui numaidecat să existe sărbători ca să privesc altfel viaţa. Chiar nu cred asta. Depinde de fiecare din noi. Cu toate astea nu-mi pot pierde fiecare moment din viaţă visând. That’s my opinion.
    Pentru Dragobete, am cam acelaşi sentiment ca şi pentru Velantine’s( de ce numai atunci!?). Totuşi ideea celor de la Iaşi chiar mi s-a părut bună…

  3. ionutza says:

    Dragobete   este sarbatoarea dragostei la romani. Pentru ca ne place sa iubim romaneste, iti lansam o provocare. Ti-am propus in playlistul siteului (Asculta acum!) cinci dintre cele mai frumoase piese de dragoste lansate de   Adrian Enache. Alege piesa care iti place si trimite-ne mesajul tau de dragoste pentru el sau ea la adresa fanclub@adrianenache.ro. Cele mai frumoase dedicatii vor fi postate pe blogul lui Adrian Enache la finele saptamanii si piesa aleasa va fi trimisa pe e-mailul personal iubitei sau iubitului ca dar din partea ta cu mesajul pentru el/ea. Inspiratie multa pentru ca ea/el are nevoie de dragostea ta!

  4. chiarnuconteaza says:

    un Dragobete senin! 🙂

Leave a Reply

